HR Manager / Nijmegen
Aantal uur: 32/38 uur
Omgeving: Nijmegen
Dienstverband: Werving & Selectie, in dienst bij de opdrachtgever
Wat ga je doen?
Voor een internationale retail organisatie is LOEK Professionals op zoek naar een ervaren HR Manager! Ben jij die energieke HR Manager die zich staande houdt in een organisatie die erg in beweging is? Dan ben ik op zoek naar jou!
De opdracht
Jij bent eindverantwoordelijk voor de HR Afdeling van de vestiging.
Als HR Manager zorg je ervoor dat de mensen het fijn vinden om voor het bedrijf te werken door de cultuur en het HR-beleid goed te managen. De keten is actief in twaalf landen in Europa en Amerika. In Nederland zijn er meer dan 10 winkels met meer dan 3500 collega’s.
- Leidinggevende van het HR-team (aandacht, persoonlijke en teamontwikkeling, prioritering werkzaamheden, sparring, inhoudelijk input geven);
- Managen van organisatiegevoelige dossiers op inhoudelijke juistheid en voortgang (interdisciplinair/ met externen) bijvoorbeeld t.b.v. officiële besluitvorming i.s.m. Raad van Bestuur/ Ondernemingsraad/ Locatiemanagement;
- Intern projectleider herinrichting functiewaardering primair proces;
- Ondersteunen inhoudelijk deskundigen in een interdisciplinair verkennen bij visievorming (bv. op opleiden en ontwikkelen);
- Borgen van de goede landing van de HR discipline (en de mensen) bij een eventuele aanpassing in de organisatiestructuur.
Aan jou als HR Manager de taak om de HR afdeling in goede banen te leiden door gebruik te maken van de diverse HR instrumenten. Je bent sparringpartner van de Store Manager en adviseert deze gevraagd en ongevraagd.
Tevens is het aan jou en de Store Manager om het personeelsbudget in te zetten en op die wijze te zorgen voor een optimale personeelsbezetting. Als HR Manager draag je er onder andere zorg voor dat de juiste persoon, op het juiste moment, op de juiste afdeling werkt door middel van een goede wervings- en selectieprocedure en een goed trainingsschema. Uiteraard doe je dit niet alleen. Het HR team bestaat verder uit een HR Supervisor en een HR Assisstant met wie je nauw samenwerkt en aan wie je tevens leiding geeft.
Wat neem je mee?
- In het bezit van een HBO of WO diploma
- Minimaal 4 jaar ervaring in een HR manager functie, bij voorkeur in een retail omgeving, productie omgeving of call center
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden, in zowel het Nederlands als in het Engels
- Leidinggevende ervaring is vereist
- Flexibele houding en stressbestendig
- Stevige gesprekspartner voor het management, met natuurlijke overtuigingskracht
- Georganiseerd en gestructureerd
- Je kunt anderen motiveren en enthousiasmeren
Wat krijg je?
Naast het werken in een internationale omgeving en samenwerken met de leukste collega’s;
- Een bruto maandsalaris tussen de € 4.000 en € 5.500 op basis van een 38-urige werkweek afhankelijk van je werkervaring
- Vakantietoeslag van 8%,
- Een aantrekkelijke bonusregeling
- Je komt te werken in een gezellig en ambitieus team waar ruimte is voor jouw inbreng
- Het gehele jaar door 15% personeelskorting
- 25 vakantiedagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband
- Een individueel ontwikkelbudget om je te kunnen blijven ontwikkelen
- Ons Digital Learning Platform waar je diverse trainingen en cursussen op kunt volgen
- Een collectiviteitskorting op je zorgverzekering
- Pensioenopbouw bij pensioenfonds detailhandel
- En een ontzettend gave internationale werkomgeving
Over LOEK Professionals
Loek professionals bemiddelt binnen het HR werkveld, van directieposities tot uitvoerend HR medewerkers en recruiters. Dit kan zowel op Werving & Selectie als op Detacheringsbasis.
Daarnaast leiden wij Recruiters op om de juiste medewerkers uit de markt te halen. Zeker in een arbeidsmarkt waar je als werkgever hard op zoek moet naar goede medewerkers, is dit een must. Wij zoeken, begeleiden en coachen jullie recruiters zodat die vacature snel is vervuld met de juiste match!